top of page
  • AutorenbildTill Quitmann

Et prima Kleber Leed - Klappstuhl Till Quitmann [4K]

Aktualisiert: 28. Feb. 2023



Das Making of der besonderen Art.


Das Lied war an einem Donnerstag gerade eingesungen, da wurde klar: Wir brauchen ein Musikvideo. So richtig Unsinn pur - denn das alles war am Anfang nichts anderes als ein großer Spaß. Kurzum wurde ein Kameramann verpflichtet - und der wilde Ritt begann: Alle Kneipen hatten am Drehtag - einem Montag im Dezember - entweder geschlossen - oder eine riesige Weihnachtsfeier. Da in Köln aber immer jemand einen kennt, der einen kennt, landeten wir im Kääzmanns. Till Quitmann kannte zusätzlich einen Fotografen, der eine Tanzgruppe kannte. Jeder brachte noch jemanden, den man kennt, mit - und so war die Kneipe fürs Musikvideo gefüllt. Ein Kameramann und Till Quitmann machte Regie, während er gleichzeitig als Zapfhahnaktivst sein Lied performte. Nach nur drei Stunden war alles abgedreht - in der nächsten Nacht alles geschnitten - und dann nahm der Wahnsinn seinen Lauf: Einmal ins Netz gestellt wurde es zum Überraschungshit auf WhatsApp, Instagramm und Facebook. Und schließlich im Karneval. Dabei wollten wir uns nur einen Spaß erlauben. Film ab!



Wer das Lied üben möchte - hier die Lyrics

En minge Weetschaff op d´r Eck

Do ben ich fass ze huss

Et Kölsch schmeck joot, de Lück han Spass,

Dä Lade es ene Muss!

Doch jede Ovend, halver ein,

do kütt dä selve Stuss:

Dr Weet deit brülle „Letzte Rund!“

Un schmieß mich dann erus!


Ävver jetz han ich d´r Dreh

Mir kütt do en Idee

Ich han en prima Leber

Un en prima Kleber

Domet papp ich mich - am Trese aan

Denn wat su´n Klima-Kleber kann

kann ne kölsche Jung schon lang

Ich papp mich aan däm Trese draan


Jedach, jedonn, flöck han ich mich

Beim Zappes fessjepapp

Dat jing janz flöck un hat zom Jlöck

Direkte Mang jeklapp


Minge Weet dä hät mich aanjeluurt

Un fröch „Wat sull dä Driss?”

Jo süht dä nit wat ich jetz ben?

en Zapfhahn-Aktiviss!“


Mich kritt hä keiner erus

Dank Kölsch-Aktivismus…


Ich han en prima Leber…


Dat janze jing zwei Stund lang joot

Dann mööt ich op dr Pott

Ich wullt vum Weet ne Emmer han

Hä frösch „Bist Du beklopp?“


Ich han mer en de Botz jemaat

Un he lööt mich he stonn

Et Leesch jeit us, die Kneip es leer

Un ich, ich kann nit jonn….


Ich kumm nit mieh noh huss

Dank Kölsch-Aktivismus…


Ich han en prima Leber…

84 Ansichten

Aktuelle Beiträge

Alle ansehen

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page